I've had enough of you shadow

Det där med att plugga och spela gitarr sket sig såklart.. Det där med att jag skulle "dö en liten stund" slutade med att jag somnade och vaknade inte förräns Måns kommer in på rummet och skriker att det är mat!
Och aa.. Just nu så orkar jag i vilket fall inte plugga.. Gitarren ska däremot fram nununu!
 
Måste även säga att jag saknar min Fredrik otroligt mycket.. Han kommer hem imorgon och så ska vi ses på lördag! Längtar jättemycket!
 
Jag har dessutom bestämt mig för att jag ska börja tänka på vad jag äter och att jag ska börja träna så mycket jag kan, med tanke på att jag märker att jag mår bättre när jag tränar och jag blir mycket piggare och friskare! Så jag ska försöka ut och springa elljusspåret som finns vid skolan! De dagarna som jag ska sitta och vänta på bussen i typ 1 och en halv timme, då kan jag lika gärna springa istället så får jag iallafall lite motion! Asbra! Sen så vet jag ju inte riktigt hur det kommer gå, men jag ska iallafall försöka!
 
Men nu ska jag spela gitarr! WIHI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0