8 November - Dagen, igen.. Datorn på inlämning!

Hej hopp gummi snopp
 
Idag så fick jag lämna in min dator på lagning eftersom att batteriet hade pajjat på den för ett tag sen. Jävla plast datorer.. Macen var så mycket bättre än PC:n som alla har nu.. Vaktmästaren sa till och med att det var otroligt många datorer som har behövts lämnas in på grund av att de har konstrat sig osv..
Meeen, jag hade spanska prov också idag, muntligt. Och det gick faktiskt bra, läraren sa att alla i min grupp låg mellan A-C nivå, så det kändes riktigt bra!
 
Sen efter skolan så tog jag röd till stationen, gick sen till Espresso House och satte mig och pluggade i väntan på att Fredrik skulle komma dit. Satt även kvar en stund efter att han hade kommit också.
Åkte sen bussen hem. Och sen såg kvällen ut ungefär som den gjorde igår. Lagade mat, pluggat lite, spelat gitarr etc.
 
Och nu så ska jag ta fram matteboken och gå ner och be mamma om hjälp!
Baibai
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0