7 November - Vanlig dag.

Den här dagen har varit rätt okej faktiskt.
Började med att vi skulle göra något naturvetenskapstävling på kemilektionen. Jätte svåra och konstiga frågor som inte en människa vet svaret på typ. Men det sätts som tur var inte på betygen!
Efter det så blev det någon extra fysik lektion so jag hann göra klart min labbrapport på och några av fysikuppgifterna!
Slutade sen efter det och väntade på att Fredrik skulle sluta.
Tog sen bussen hem med honom. Kom hem vid kvart i tre och stupade direkt i sängen och sov till halv 6 typ..
 
Käkade sen när jag vaknade igen, och efter det så har jag inte gjort ett skit.. Ska ta och sätta mig och spela lite gitarr innan jag går och lägger mig. 
 
Sen liten grej till också. Tycker att det var bra att Obama vann presidentvalet! Är inte jätte insatt i USA:s politik, men att Romney skulle styra USA verkade vara galet dåligt. Vad jag vet och har hört om honom så verkar inte han vara en särskilt bra människa att styra ett land, med tanke på att han inte tycker om människor som inte är som honom t.ex det där med att han vill förbjuda homosexuella äktenskap, bara för att han inte tycker om dem? Det är ju nästan barnsligt..
 
IALLAFALL
 
Nu ska jag spela gitarr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0