6 November - Ogillar-allt-dag.

Ingen bra dag idag, bara massa dåliga nyheter hela tiden.
Åkte sena bussen hem med Julia och Elias. Hemma vid 5 som vanligt och det var redan helt kolsvart ute och regnade massa... Käkade vid 6 och nu så sitter jag med religions läxan och fattar sådär mycket..
 
En grej till också, jag tycker att det är så jävla kasst här i Stenungsund att skolbussarna inte är anpassade efter gymnasiets tider. Min buss går 3 gånger på eftermiddagen. På onsdagar så får jag vänta i 1,5 timmar på min buss och på torsdagar så kommer jag numera vänta i 2,5 timmar på bussfan. Så jävla dåligt.
 
Det enda som har varit bra idag är mitt spanska prov som jag fick tillbaka, och enligt det provet så har jag uppnått A i tre stycken av mina mål och C i 2 av mina mål, dvs 3 A poäng och 2 C poäng.. Inget vidare bra betygs sätt. Det var lättare med G, VG och MVG..
 
MEEEN jag måste fortsätta med min religion nu innan det skrivs ut för mycket hat här.. Hatbloggerska, höhö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0