30 November - Freeeeeeedag!!!

Har inte kunnat blogga något ifrån mobilen idag. Har ingen aning om varför, men den ville bara inte uppdatera..
 
Slutade iallafall tidigt idag och stack till Sportlife och tränade en stund. Efter det så skulle jag till Optikern för att göra ett syntest som jag behöver för att på körtkorts tillstånd osv.
Väntade sen på pappa för att bli hämtad.
 
Kom sen hem vid 4 tiden. Behövde ta hand lite om mamma också, med tanke på att hon har ramlat av hästen och dragit i skallen rejält. Men hon är på bättrings vägen iallafall!
 
Ikväll, så ska jag på gitarrkurs. Och direkt efter det så åker jag hem till Fredrik och sover där över helgen! Så jag tror inte att det kommer bli så mycket mer uppdatering, kanske ett inlägg eller 2 på söndag!
På lördagen så ska jag och Fredrik även hem till Elias på kvällen och ha Tacokväll 2.0, med massa härliga vänner! Ska bli awesome!
 
Men nu, så blir det bara lite repetition med gitarren och sen åker jag!
BAI :D

Jag är en hemsk människa som tycker den här är as rolig...

J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0