29 November - Torsdag, simning på idrotten.

TJENA

Kom hem för ett tag sen. Har mest bara tagit det lugnt osv, men snart så ska jag plugga lite kemi och sen efter det så ska jag spela gitarr. Annars är det nog en väldigt lugn dag!
 
Idag i skolan så simmade vi på idrotten. Tycker det är riktigt kul faktiskt. Vet att väldigt många tjejer är emot att simma osv, eller aa.. Killar är väl det också, men framför allt tjejer. Så antingen är jag knäpp, eller så är dom lite lata av sig..
Men iallafall, så gjorde vi någon bana som vi skulle simma. Först två längder bröstsim och en längd ryggsim och sen skulle man upp och lägga sig vid kanten av bassängen för att göra situps, armhävningar eller något liknande så att man fick visa sina oerhört fina muskler... Not.
 
MEN IALLAFALL
Jag ska göra annat nu!
baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0