24 November - Fredag-Lördag

Blev inga inlägg igår för att mitt internet konstrade sig + att jag inte hade tid.
 
Hade fysikprov igår, som det gick lite sådär på. Men jag hoppas iallafall på ett godkänt.
Efter skolan så stack jag och simmade i Sundahallen i ungefär 45 minuter. Väntade sen på att Fredrik skulle sluta så att vi kunde åka in till stationen och bli upphämtade av mormor.
Vi släppte av Fredrik på hemvägen och när jag själv kom hem så gav jag mig ut i mörkret för att mocka lösdriften. Har så sjukt ont i min axel efter i torsdags. Misstänker att jag har fått något muskelinflammation, efter att vi spelade basket..
 
Iallafall, så kom Fredrik hem till mig på kvällen också och sov över här. Behövde verkligen det, behövde honom just då..
Han åkte hem tidigt idag också, med tanke på att han har träning mitt på dagen typ, vilket är rätt tråkigt..
Men men!
 
Ikväll så kommer Julia hit och ska sitta barnvakt med mig. Kommer väl gå helt okej!
 
Sen har inte jag så mycket mer att säga. Ska städa mitt rum lite grann och så..
SÅÅ
Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0