21.23

Trots att det är torsdag, vilket är en allmänt seg dag, så mår jag faktiskt väldigt bra just nu.
Matten är klar inför imorgon, har fått träna och röra på mig idag, jag hinner gå och lägga mig i tid och dagen imorgon kommer bli underbar! FREEEEEDAG!
 
Sitter just nu och lyssnar sönder på låtar ifrån filmen Rock of Ages, älskar låtarna och filmen! Sjukt bra musikalfilm med massa gamla rocklåtar! Fast aa, jag tycker om de flesta musikal filmer.. Men den här är iallafall bra enligt mig!
 
 
Julianne Hough – Sister Christian / Just Like Paradise / Nothin' But A Good Time 
Russell Brand – We Built This City / We're Not Gonna Take It 
Julianne Hough – More Than Words / Heaven 
Julianne Hough – Harden My Heart 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0