19 November - Helena födelsedag!

Kom nyss hem, efter en ännu en uttråkande seg dag i skolan. Känns dock rätt bra att jag bara har spanska tills imorgon och fysik prov tills på fredag, inget mera!
Men aa, jag är så sjukt trött på skolan just nu.. Vill bara ha jullov! Få sitta hemma på kvällarna ingosad i ett tjockt täcke med varm choklad att dricka och kolla på film eller något, åååh vad jag vill ha..!
 
Händer inte mycket intressant idag för övrigt, en helt vanlig vardag.
MEN DEN ÄR INTE HELT VANLIG FAKTISKT
 
För det finns faktiskt en person som fyller 16 år idag!
Hon heter Helena, och hon är en person som jag aldrig skulle ha klarat mig utan. Hon är och har alltid varit som en syster för mig, och hon är guld värd!
Ett stort grattis till dig mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0