16 November - Helg incoming!

Skoldagen har varit helt okej idag! Först en mattelektion om massa tal som jag redan hade gjort, så på den lektionen var det as gött! Oförberett prov på engelskan och man fick gå direkt när man var klar, så jag fick sluta 20 minuter tidigare!
 
Drog sen till simhallen med Hanna och simmade en stund. Var klar vid två tiden och gick sen till caféet där Fredrik satt och väntade på mig, för att sen skjutsa mig hem. Underbaring!
 
Så aa, nu är jag hemma och ska snart åka iväg igen till Fredrik för att sova där över helgen! Så det kanske inte kommer uppdateras något förräns på söndag, om ens då.. Hehe..
 
Just nu så väntar jag på mamma och att hon ska komma hem, så att hon kaanske kan skjutsa mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0