15.15

TJAHO

Kom hem för typ en halvtimme sen. Hade vikarie på spanskan idag, så jag fick gå en kvart tidigare för att hinna med bussen hem. Jag älskar snälla vikarier <3
 
Men nu under eftermiddagen så ska jag försöka plugga så mycket fysik som möjligt, eftersom att det är prov imorgon.. Är så otaggad med tanke på hur dåligt det gick förra gången, fyfan.
 
Imorse firade iallafall jag, Elias, Julia, Rickard och Andreas, Fredriks födelsedag i efterskott! Kom hem till honom vid kvart över 6 på morgonen och överraskade honom. Han fick en massa godis och även en Angry Bird ifrån mig, en sån som jag har fast en röd! 
 
Men nu blir det fysik som gäller.
Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0