10 November - Fullt packad dag!

Har varit en helt okej dag idag! Det enda som har varit surt är matte lektionen, för jag fattar nada av matten vi har just nu...
MEN, jag slutade tidigt idag för en gångs skull iallafall, så jag stack och simmade efter skolan. Åkte sen moppe hem med Fredrik, världens goaste!
 
Sen när jag kom hem så somnade jag på soffan.. Dödstrött..
Sen vaknade jag av att mamma ringde och sa att hon är påväg hem, för att sen skjutsa mig till gitarrlektionen.
Pappa hämtade sen upp mig vid 7, och på hemvägen så plockade vi även upp Fredrik som skulle med hem och äta tacos med oss!
 
Hade sedan en fortsatt mysig fredagkväll tillsammans, tills Fredrik åkte hem.
Och nu ska jag sova!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0