1 November - Igår och idag

Julia kom till mig igår och sov hos mig! Kollade på massa filmer och hade en go myskväll!
 
Idag så vaknade vi vid halv 10 tiden, låg och drog oss fram till elva och gick sen ner och käkade frukost.
Sen stack vi ut en sväng och gick runt hela Stripplekärr, så nu känns det riktigt gott i benen!
Vi hade en sån jävla tur också, för det var lite småmulet när vi var ute och gick och sen när vi kom hem igen så började det regna! Underbara tur man kan ha ibland!
 
Men resten utav dagen så ska jag ta fram gitarren, och sen så ska jag också försöka ta fram matteboken och plugga lite.. Måste bli klar med skiten..
 
Men nuuu, så ska jag bara lägga mig ner och dö en stund!
Hejdå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0