Valborg.

Gårdagen var sjukt kul och jättemysig!

Gick upp vid klockan 5, och började slå in Elias present eftersom att han fyllde år igår!
Sen vid klockan 6 så kom Fredrik hit, hämtade upp mig och så åkte vi till Ödsmål hem till Rickard. Sen så gick vi alla tre hem till Elias för att lämna alla presenterna utanför hans dörr!
Gick sen tillbaka till Rickard, och jag och Fredrik åkte hem till mig.

Väl när vi kom hem vid typ 7 tiden, så däckade vi båda halvt, fram till typ halv tolv.
Gjorde en hel del grejer andra grejer också.
Sen åkte han hem senare på kvällen, och jag gick och la mig, däckande nästan direkt...

Och idag så har jag bara hunnit att vakna.. Ska på gitarrlektion vid klockan 2 idag också, så jag ska hinna duscha, äta frukost och spela lite fram tills dess!
Träning ikväll också!

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0