6 Maj!

En sak som jag har tänkt på lite, är att.. Underläppen är nästan alltid större än överläppen på oss människor!
Självklart inte i alla fallen, men de flesta i alla fall! Tänk om det vore tvärtom istället, att överläppen var större än underläppen.. Skulle man lägga märke till det då? Skulle läpparna se större ut då?

Ja, jag är mentalt sjuk som går runt och tänker på sånt..

Idag fyller min kära storasyster Maria 23 år! Så ikväll så kommer hon nog upp hit till Stenungsund och så ska vi fira henne, efter att jag har kommit hem efter ett Gen-rep.
Ska tydligen vara med på någon konsert som ska spelas på Stora Höga skolan, Stenungskolan och Fregatten.. Och jag ska sjunga en låt som jag har skrivit själv.. Imorgon.. Jag kommer dö..

Aja, jag ska gå och äta frukost nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Om folk skulle veta vad man egentligen tänker på... så skulle dom sätta in en på mentalssjukhus XD

2012-05-06 @ 11:04:17
Postat av: Liza

Ja.. Hade egentligen mer att skriva, men jag kände lite att jag inte riktigt ska dela med mig av för mycket av mina tankar :3

2012-05-06 @ 21:25:36
URL: http://liizus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0