23.37

Har bestämt mig för att dygna idag, med Jevve..
Bara för att jag kan liksom..
Laddar med bok och några filmer, så jag ska snart bädda ner mig och börja läsa eller något till en början..

Är egentligen så sjukt jävla trött på skolan just nu.. Har massa redovisningar, läxförhör hit och dit, 2 nationella prov kvar.. 
ORKAR INTEEE
Vill gå och dränka mig själv..


SEN EN GREJ
Är det inte rätt sjukt endå, att man kan få ur nästan all sin ilska man har i sig, genom att slå på saker? Typ ge något ett riktigt jävla hårt knytnäve slag, eller en jävla hård spark. Det brukar funka för mig nämligen, när jag är arg så slår jag på något, och då försvinner ilskan nästan helt! Det är endå rätt, häftigt eller vad man ska säga..

WHAT EVER
JAG UPPDATERAR DÅLIGT FÖR JAG HAR INGET ATT SKRIVA OM

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0