16 Maj

ÅÅÅÅÅÅH VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA...
Nämen jag har faktiskt en anledning.. Har inte haft internet på några dagar, MEN NU

Gick sent idag, satte mig och pluggade när jag kom hem.
Gick sen ut med mamma i stallet, skulle gosa lite med Lady och hennes lille föl. Det är rätt bra att dom får vänja sig vid att jag, mamma och pappa går in i boxen osv.

Efter vi hade varit ute i ungefär 2 timmar, så gick vi in igen, käkade och sen satte jag mig och pluggade igen.
Har precis lämnat in bokrecension och teknikrapporten!
Så nu har jag bara SO uppgifter, en film om fysik och en svenska läxa att göra! Sen är jag fri under hela långhelgen!

WÜNDERBART






Jag, Saga och Frida under Fysik-lektionen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0