23.44 Sundaaaaay

Har inte skrivit något på typ hela veckan, men jag har verkligen inte orkat eller haft tid!

Har hänt en hel del under veckan endå!
I torsdags, så var det vanlig skoldag, och sen efter skolan så åker jag hem till Julia vid 4 tiden och hängde sen med henne på en fotbollsträning.. Jobbigt, men kul!
I fredags, så var det också skola, och sen åkte jag hem till Julia igen. Vi åkte in till Std och käkade och handlade Ben&Jerrys! En riktigt mysig kväll!
Igår, så aa.. Jag hängde med Julia på hennes fotbollsträning som hon hade under morgonen, sen åkte vi hem till henne igen, däckade ett tag i soffan och sen åkte jag hem, duschade och packade upp min väsk osv, och sen åkte jag hem till Fredrik och hade en mysig lördagskväll med honom!
Och idag, så har jag varit på torp, köpte 2 tränings tröjor och inlägg till mina skor! Grymt gött!
Sen när jag kom hem, så var Jimmy hemma på gården, så vi tog ut min moppe så att han kunde kolla lite på min koppling som inte riktigt funkade som den skulle.. Tvättade även moppen också!
Sen under kvällen så tittade Rasmus in en liten stund också!

Men men, nu ska jag sova i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0