It doesn't matter how slowly you go, so long as you don't stop.

Idag, eller aa.. Igår blir det ju nu..
Dagen var riktigt härlig faktiskt! Började med en kul idrotts lektion, efter det så fick vi som inte skulle lämna in våra datorer, rast väldigt länge. Sen gick vi tillbaka till klassrummet och skulle sortera lite papper. Sedan lunch och efter det så var det teknik, där vi kollade på film och åt kaka! Slutade 25 minuter tidigare också!

När jag kom hem så städade jag lite, och sen kom Fredrik en liten stund! Vi båda somnade uppe på mitt rum.. Jag var trött efter veckan, och han var trött efter sin klassresa..
När vi vaknade så var klockan halv 6, och då drog han hem och jag blev skjutsad till min gitarrlektion!

Efter det så var det bara att vara hemma med familjen och mysa framför tv:n med god mat!

Min fina fredag.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0