23.28

Under morgonen, så har jag bara legat och degat i sängen framför film med Julia. Sen åkte hon hem vid lunchtid och jag började städa lite i mitt rum osv.
Åkte sen in till Stenungsund och lämnade tillbaka en bok som jag hade lånat, hem igen och sen åkte jag till Julia, för att sen åka till ÖIK. 
Fick skjuts därifrån med bil till Nösnäs och kollade på när IFK och Århus spelade emot varandra. IFK vann!
2-0!

Sen efter matchen så drog jag och Julia och tog en pizza på Ti Amo, och där träffade jag dessutom Malin, Saga och Hanna! Askul! Har inte träffat dom sen skolavslutningen, vilket var typ 1 och en halv vecka sen!

Men nu ska jag iallafall sova! Upp imorgon och åka till Sportlife och träna med Julia!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0