23.04

Haft en rätt härlig dag idag!
Stack och tränade på Sportlife under förmiddagen, kom hem vid 3 tiden ungefär och käkade lite. 
Städade även mitt rum också, och satt sen vid datorn resten av dagen typ.. Och det kändes faktiskt riktigt bra! Första dagen på sommarlovet!
Känns dock inte som att det är sommarlov, eftersom att det är kallt som satan ute..

Imorgon så ska jag åka till Fredrik vid elva tiden, för att sen åka med honom till Ica för att packa varor med laget.
Och sen följer jag med honom hem igen och ska dessutom sova hos honom!
Så jag tror inte att det kommer bli så mycket uppdatering under helgen!

Nu ska jag iallafall bädda ner mig i sängen, med tända ljus och kolla på filmen Trust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0