12 Juni

Goooodmorgon.

Igår vad jag på Liseberg med klassen och kom hem vid kvart i ett på natten, så jag han inte skriva något innan jag däckade.. Men sjukt kul dag hade det varit! Men en massa skratt och härligt folk!

Idag så ska klassen till badstranden Hawaii, ingen aning om vad vi ska göra där, men vi måste typ gå dit iallafall.
Börjar 9.00 och slutar 12.00, så det är endå rätt värt de!
Tar moppen dit och hem, så hinner jag hem och duscha innan jag ska åka och klippa och slinga mitt hår vid 14.00!
Ska sitta där i 2 och en halv timme.. Jävla hår..

Ikväll = Avslutningsmiddag!
Dvs jag ska ha klänning, vilket jag inte är speciellt van vid.. Men vad gör man inte? Man har bara avslutningsmiddag för nian en gång i livet, och man slutar bara nian en gång i livet också. 

Nu ska jag äta frukost iallafall!
bai

Kommentarer
Postat av: Julia

LÄGG UT BILD PÅ KLÄNNINGEN!

2012-06-12 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0