9 Juli

Dagen har varit underbar!
Skitbra väder! Sol, med lite moln och ingen blåst! Helt underbart!
Man kan inte lita på vädret längre numera..
Slutade vid halv tre idag, åkte hem och packade väskan och så åkte jag in till Sportlife och tränade med Julia i en timme!
Sprang på bandet i 30 minuter, tränade lår och plankan sen i 1 minut, höhö..
 
Åkte sen hem, käkade och åkte sen med pappa in till Stenungsund igen för att handla!
Så nu är min lunch inför imorgon handlad! Ska ner och packa ihop de sista grejerna inför imorgon, och sen så ska jag lägga mig i sängen och läsa hade jag tänkt. Ska försöka somna tidigt ikväll så att jag inte är så trött imorgon!
 
HÅLLER TUMMARNA FÖR BRA VÄDER IMORGON!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0