23.51

Det är fredag, och det är så gööööööööööött!
 
Idag efter jobbet så bestämde jag och Julia oss för att ta magistrarna, i simmärken! 
Jag ska ta Bronsmagistern och Julia ska ta Silvermagistern, så idag var det för mig att simma 1500m! Gick riktigt bra faktiskt! Ett moment avklarat!
Direkt efter att jag hade kommit hem ifrån jobbet, så städade jag en liten stund och sen så kom Rasmus. Satt mest och tjötade ute på altanen i solskenet! Och sen efter ett tag så kom Fredrik och då åkte Rasmus hem!
 
Jag och Fredrik gjorde sen inte så mycket. Hjälpte pappa att lyfta några saker till förläggningen, käkade sen och satte oss sen framför tv:n och myste och pratade.
Sen åkte han hem vid elva tiden, och nu ska jag ta och sova!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0