22 Juli!

Igår så hade jag fullt upp hela dagen!
På morgonen så stack jag ut och sprang en runda, och sen när jag kommer tillbaka igen så tog jag en dusch och ställde mig sen och målade i en timme! Käkade lunch och tog sen cykeln och cyklade ner till Hällungen med Måns och badade! Åkte sen hem, käkade en macka och ställde mig sen och målade i en timme igen.
Sen vid 7 tiden så började jag göra iordning Tacos, Julia kom även på kvällen, och Jimmy!
Såg sen film med Julia på kvällen innan vi somnade!
 
Idag, så har jag hittills ätit frukost, byggt klart målarställningen med Julia och Jimmy, städat mitt rum och borstat tänderna!
Vid halv två så kommer Julia hit och då ska vi börja måla!
 
Och nu ska jag fortsätta städa rummet lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0