17 Juli - 22.38

Grymt go dag på jobbet idag! Bra väder och glada människor!
 
Stack sen ut och sprang en runda när jag kom hem, blev lite stolt iallafall över att jag hade orkat ta mig ut..
Duschade sen när jag kom hem, och sen kom Jossan!
Gjorde iordning lite dipp och morötter, och satte på film!
Såg klart The Sixth Sense, började gråta som fan på slutet!
Såg även I Spit On Your Grave, sjukt äcklig film! Hade sett den tidigare, men fortfarande äcklig!
Och så såg vi Disturbia! Grymt bra film faktiskt!
 
Men nu, så åkte Jossan hem för en stund sen, och jag ska ta och sova! Upp och jobba imorgon igen!
Hoppas hoppas hoppas på bra väder imorgon...
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0