14 Juli

Igår:
Så var det en regning dag på jobbet, men det lättade lite grann när jag kom hem!
Åkte sen till Fredrik vid 5 tiden, och åkte sen ner till Göteborg med han och hans familj och kollade på bio. Såg Rock of Ages! Riktigt bra musikal-film med en massa gamla rock klassiker!
Åkte sen hem till Fredrik och stannade där rätt sent, och åkte sen hem!
 
Idag:
Så vaknade jag vid nio tiden tror jag, gick sen upp och käkade frukost. Sen bad mamma mig att sticka ut och mocka några boxar osv, och sen stack jag ut på en springrunda.
Har hunnit käka och duscha, och ska snart städa klart rummet!
 
Ikväll så kommer gäster hit, och Fredrik! 
Ska bli så mysigt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0