1 Juli

Idag, så ska jag försöka anta mig utmaningen att damma av hela mitt rum.. Det kommer la gå sådär, med tanke på att det tar evigheter att damma av det, och så blir det lika dammigt dagen efter likförbannat!
Men, man måste byta ut skiten.. Som pappa säger.. Whatever
 
Vid 5 så ska jag iväg och kolla när Fredrik ska spela match! Julia ska även dit också och titta, så man får träffa henne med!
Och sen efter det så ska jag troligtvis åka och handla med mamma och pappa!
 
Och imorgon så börjar jag sommarjobba!
Är inte så jättetaggad tyvärr, med tanke på att jag ska vara utomhus hela dagarna och vädret är la sådär..
Men men, man få alltid hoppas på bättre!
 
Men nu ---> Damma rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0