Helgen!

Hemma nu!

Blev inget bloggande från iPhonen, hade inte tid eller internet!
Har haft sjukt kul i alla fall!
6 stycken personer från Std som åkte till Gullmarstrand för att träffa massa andra föreningar från Bohuslän.

Igår så satt vi först och lyssnade på stämman, massa motioner och debatter, val av ordförande av föreningen osv.
Intressant till en början, men när vissa nästan meningslösa motioner blev för långa och tjatiga så tröttnade man..
Sen under kvällen så var det i alla fall bankett. Så det var bara på med klänningen och klackskorna..
Första gången som jag använder klackskor och första gången på typ 6 år som jag använder klänning.. Hehe..
Det tog ungefär 4 timmar att få äta, för det var massa sång och talare hela tiden.
Men vid elva-halv tolv tiden så kände jag och Julia för att gå till rummet, vi var sjukt trötta!

Så det räckte med att vi tog av oss finkläderna, tog på oss sovkläder och gick och la oss.. Somnade på dirren!

Och idag så åt vi frukost, och sen så åkte vi direkt efter det!
Så jag kom hem för ungefär 1 och en halv timme sen, har städat sen dess!





Kommentarer
Postat av: Tomten......

Du är sjukt vacker Lizen :$

2012-01-29 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0