I'd rather make mistakes, than nothing at all.

Får försöka göra ett inlägg innan jag somnar..
Lovade Rasmus..
En mus ras..
Haha, whatever :3

Helgen var awesome! Nyår spenderades med Jevve och hennes familj!
Asroligt hade vi det!

Och vi gick och la oss runt 4 tiden.. Vaknade vid klockan 2 på söndags för/eftermiddan.
Åt frukost/lunch/middag vid 3..
Sen efter det så var jag tvungen att åka hem..
Jevve fick i alla fall sin julklapp och jag fick en av henne.
En tvål från Lush och en as häftig navelpiercing!
Blev jätteglad!

Och sen nu idag, på morgonen när jag har vaknat så ska jag in till banken med mamma.
Och sen ska jag hem, och göra något..
Och sen på kvällen så kommer Jossan, och vi ska ha en mysig filmkväll :)

MEEEN NU GODNATT!



Nu är både Nyår och Julen över..
NU VILL JAG HA SOMMAR OCH VÄRME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0