I got 99 cookies, cuz' a bitch ate one.

Tycker faktiskt att denna dagen har varit riktigt rolig!
Vaknade idag vid halv tolv, satte mig och spelade gitarr en stund.
Sen kom Rasmus hit, och klagade på att det var för jävla stökigt i mitt rum..
Insåg det själv också faktiskt, så jag började städa.. Det behövdes! HAHA, men det var sjukt hur roligt man kan ha på dammråttornas bekostnad!

Men men, när jag var klar med rummet så åkte jag och Rasmus hem till honom.
Gjorde nästan ingenting när vi kom dit, tittade på när Björn och Simon höll på och pilla på deras Volvo..
Sen gick vi in, och då fick jag se på när Björn och Rasmus skulle spela WoW.
Haha, men men!
Sen drog jag hem vid halv tio tiden, och har spelat gitarr sen dess!
Och nu ska jag försöka sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0