Helgen!

Hej hopp.

Igår:
Så åkte jag iväg vid halv elva till Sportlife och skulle dansa Zumba med Julia.
Sen efter det så gick vi och kollade en stund på torget, sen åkte vi båda hem.
Hann att käka hemma, och sen så drog jag, mamma, pappa och måns till Torp i Uddevalla för att handla.
Fick handlat ett skivbromslås till moppen, ett par träningsbyxor och en tröja.
Och sen när jag kom hem så var jag helt slut, så det blev att sitta hemma hela kvällen.

Idag:
Blev väckt vid halv tio av pappa.. Inte kul någonstans..
Men sen så gick jag ut och mockade men syrran, och sen skjutsade jag henne till Jonna.
Stannade kvar där en stund och körde lite 4hjuling över gärdet där, med Rasmus.
Riktigt jävla roligt!
Men sen var jag tvungen att åka hem vid halv fyra, för pappa behövde 4hjulingen för att ploga hemma.

Men jag ska försöka sätta mig och plugga lite matte och sen ska jag åka och hämta hem syrran!
Ska också försöka ta och blogga lite mer än vad jag gör..

TACK OCH HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0