Gårdagen och dagen! 3 Januari!

Igår så vaknade jag vid elva tiden och drog in till Stenungsund med mamma och pappa vid 1 ungefär.
Skulle fixa bankkort och sen så tog vi en fika inne på espresso house men en vän till mamma o pappa.
Senare vid 4 tiden så drog vi hemåt, och då skulle Jossan komma!
Hon sov över tills idag, hade Harry Potter maraton!
Mysigt!

Och idag, så har vi fortsatt att kolla på Harry Potter, fram till typ 4 tiden..
Sjukt hur lång tid det tar att kolla på alla filmerna!
Men aa, sen så typ fikade vi bara lite innan vi skulle ut fixa insläppet av alla hästarna.
Blev lite extrajobb att göra därtill, och nu är Jossan ute hos sin häst i alla fall.
Själv så har jag duschat och ska nu sätta mig och spela lite gitarr hade jag tänkt!
+ att det är fucking snöstorm ute.. och svinkallt.. vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0