Du är vacker som du är.

Idag så kom jag till skolan vid ungefär halv nio då vi börjar.
Sen var man där på en lektion, och sen skulle 9A och 9B gå till Nösnäs för att se en teater som den Estetiska linjen på gymnasiet hade ordnat.
En riktigt bra faktiskt!
Handlade typ om en tjej som är låg i status som är tillsammans med en kille som har rätt så hög status, och killen vågar inte stå för att han är tillsammans med den här tjejen.
Och massa sång och sånt, fick sig en riktig tankeställare faktiskt!

Men annars så har dagen varit riktigt bra faktiskt!
Blev överlycklig idag också, för vi fick tillbaka SO provet, som jag fick MVG på!
Tack vare Fredrik, som hjälpte mig! Vilket jag kommer vara evigt tacksam för! :D
Så jag är på riktigt gott humör!
Det lönar sig fan att plugga!

MEEEN
hejdå, nu blire mera plugg plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0