Helgen

Har inte hunnit blogga på hela helgen förräns nu.. MEEEEN
 
I fredags så kom jag hem vid 2 ungefär, gick till Stenungstorg och köpte en tröja, en halsduk och två par strumpor!
Kom sen hem och satte mig och pluggade och spelade gitarr. Åkte sen till gitarrlektion senare på kvällen, och sen hem igen! Julia kom även på fredagskvällen, och vi hade bara en mysig hemmakväll med film!
 
På lördagen(igår), så åkte jag in till Stenugstorg igen för att klippa mig! Håret blev aningen kortare, men allt det slitna är nu borta, vilket är underbart! 
Kom sen hem igen vid 3 ungefär, käkade lite och tog sen in hästarna.
Åkte sen till Fredrik på kvällen, och drog sen in till Göteborg med hans familj för att fira hans lillebror som fyller år!
Sov hos Fredrik också!
 
Och idag, när vi vaknade upp så gjorde vi inte så mycket mer än att bara slappa och mysa.
Kom sen hem vid halv 4 tiden, och aa..
Snart så ska jag ut och rida en stund!
bai
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0