4 December - Vinter är hemskt, därmed punkt ---> .

Usch.. Rena mördar vädret ute.. Jag verkligen avskyr snö och vinter och kyla och blåst och mörker och ALLT!
Bussar är sena, skolan är kall, det är mörkt när man vaknar och mörkt när man kommer hem från skolan.
JAG VILL HA LOV! NU!
 
Iallafall, morgonen började med att pappa släppte mig på stationen. Och min buss var 15 minuter försenad, så jag gick till skolan.
I skolan så har det varit segt, 5 lektioner på en dag och ingen har varit under 75 minuter. Fan..
Efter skolan, så gick jag och Fredrik ifrån skolan till stationen för att vi annars skule missa 340 hem, så motion fick vi med fyfan vad kallt det var!
 
ALLT DETTA KLAGANDE OCH DEPPANDE PÅ GRUND AV VINTER
Jag avlider.
 
Vill ha lov så att jag kan gå i ide.
Tack för mig.
Jag vill inte se det här när jag tittar ut genom mitt fönster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0