21 December - Jordens undergång!

Höhö, världen har gått under idag. Så det är min döda ande som skriver detta på en dator som är sprängd i tusen delar. 
Med andra ord:
JAG ÖVERLEVDE JORDENS UNDERGÅNG 2012!
 
Igår så var det julavslutning!
Var på skolan från halv nio-halv elva ungefär, och sen åkte jag och Fredrik till torget för att handla godis och sånt och sen åkte vi hem till mig! 
Han sov även över, och åkte sen hem idag för att hans pappa fyller år!
 
Idag så har vi även julpyntat i huset och klätt granen! Jättemysigt! Imorgon, eller på söndag, så ska vi även julbaka! Lussebullar, peppakakor, mintkyssar och knäck!
 
Och nu ska jag ner och kolla på film med mamma å pappa och äta Ben&Jerry's!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0