17.28

Så, nu har jag faktiskt gjort något idag!
Jag har varit ute och gått i ungefär en timme, duschade sen när jag kom hem och fikade sen lite med pappa och lillebrodern min. Funderar även på att sätta mig med matten.. SÅ tråkigt har jag..
 
Sen, en grej som jag har kommit och tänka på! Vi svenskar brukar ha väldigt lätt för att prata andra språk, utan att bryta särskilt mycket. Vi kan liksom uttala många ljud och ord på andra språk, under tiden som några aldrig skulle kunna uttala några ord i svenska språket. I många länder så har man svårt att säga ordet "sjö" på svenska. Tycker det är rätt coolt! Fast ah, svenskan är tydligen är rätt svårt språk enligt många människor. Våran grammatik är väl inte logisk någonstans.. 
 
MEN NU SKA JAG HITTA PÅ NÅGOT! 
 
Åh vad jag saknar dessa goingar.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0