16 December - Söndaaaaaag

JAAAAAAAG var ju som sagt och såg The Hobbit igår på Biopalatset, med pappa, Jonna och Fredrik! Skitbra film! Tyckte verkligen att den var asbra! Slutet var dessutom så spännande att jag längtar som attan tills nästa film kommer ut! Finns 2 uppföljare tror jag till denna filmen, och jag måste se dom båda! AAAAH :D
 
Vi kom sen hem vid 9-10 tiden, käkade lite och så och sen var klockan redan 11. Så vi gick och la oss allihopa!
 
Och idag, så vaknade man upp vid 11 tiden. Jag och Fredrik låg och degade framför tv fram tills han skulle åka hem vid 3. Och ah, nu vet jag inte vad jag ska göra. Mamma, pappa, Jonna och Måns är och julhandlar..
 
Men jag hittar väl på nåt! Bai
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0