14 December - Freeeeeeedag!

IT'S FUCKING FRIDAY!
Bästa dagen på hela veckan! Den dagen då livet får en mening!... Eller nåt.. 
Jag dyrkar iallafall fredagar.. Känner mig så fri, för då vet man att det är två sovmornar som väntar en, och ingen skolan! WAAHAAA
 
Kom hem tidigt idag eftersom att jag slutade vid tjugo i tolv och mamma kom och hämtade mig!
Men direkt när jag kom hem så började jag städa huset. Mamma sa att jag kunde få tjäna en liten slant ifall jag gjorde det, och då var det värt det..
 
OCH sen så har jag sovit.. Somnade på soffan och gick sen upp och la mig på rummet och fortsatte sova.
 
MEN NU så sitter jag och kollar på tv med mamma å pappa! En mysig fredagskväll sådär!
Fast, Two And a Half Men är fortfarande inte detsamma utan Charlie Sheen.. Kan liksom inte titta på programet utan att tänka "Charlie hade gjort det så mycket bättre än Ashton..."
Sorgligt, men så är det!
 
Har inget mer att skriva om, höhö
Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0