10 December - Dagen sådär.

Idaaaaaag, så slutade jag sent! Däremot så hade jag en snäll pojkvän som satt och väntade på mig tills jag slutade, och vi gick sen bort mot stationen tillsammans! Följde även med honom hem sen och bakade pepparkakor! Mysigt sådär!
 
Fick även information idag i skolan, om inriktningsval osv. Tror att jag ska välja Natur-Samhäll, alltså Naturvetenskap med samhälls inriktning. Verkar mer vara det som jag ska hålla på med, för fysiken tar död på mig. Så Natur-Samhäll låter bättre, för där är det mer geografi och samhäll som det kommer arbetas med!
Individuellt val har jag däremot ingen aning om vad jag ska välja..
Men det löser sig! Ska ta och prata med mamma å pappa om det i veckan i alla fall!
 
Men nu är det hög tid för att sova, om jag nu ens ska kunna ta mig upp ur sägen imorgon!
Godnatt!
 
Jag saknar sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0