1. Ett nytaget foto på mig + 15 sanningar om mig själv

Jag börjar med den här 30 dagars grejen nu. Vill inte vänta till efter nyår, och dessutom så har jag inget bättre för mig att skriva om!
 
 
15 sanningar
| Jag är extremt blyg |
| Ibland så tänker jag alldelles för fort när jag ska prata, vilket för att tungan kortsluter sig |
| Allergisk mot foundation |
| För mig, så är musik som ett sorts psykiskt botemedel |
| Jag spelar gitarr på min fritid |
| Jag är nagelbitare sen 26328914539 år tillbaka |
| Choklad är något utav det bästa jag vet |
| Jag tycker inte om att prata om mig själv |
| Jag saknar min gamla klass i 9an mer och mer för varje dag som går |
| Ifall någon skulle kunna läsa mina tankar, så skulle jag bli satt på ett mental sjukhus |
| Jag har väldigt lätt för att tro på folks ord, för jag tror att ungefär alla människor har en god sida |
| Jag kan förlåta lätt, ibland för lätt. Men jag kan i princip aldrig glömma |
| Jag älskar den kompiskretsen som jag umgås med, helt underbara människor |
| Jag älskar att läsa facebook bråk. På det viset så inser man hur inkompetenta vissa människor är |
| Min besluts ångest kan klassas som XTREME! Den kan verkligen ät upp mig inifrån, särskilt när jag ska köpa kläder |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0