20 September, NAMNSDAG! ^

Jo men hej ja nu sådär aa..
EHEHE
.
Vaknade vid 10 idag..
Och då gick jag upp typ.. Ställde mig o bakade muffins!
Så jag har lite att äta på när jag ska plugga!
Och nu är muffinarna klara! Så nu blir de plugga!
Sen senare idag, så ska jag rida.
Tror det blir lite träning på att trava ordentligt och lite övergångar och så!
Edda är ju islandshäst, och hon har ibland lite svårt för traven för hon har stått i hagen nu mest under sommaren när dom går på grönbete och då blir dom lite lata av sig, sen så är inte jag jättebra på att rida islandshäst heller, så jag ska ju inte skylla allt på hästen ;)
.
Men nu blir det plugga engelska!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0