19 september, de rullar la på....

Känner mig på gott humör nu, faktiskt!
Skolan såklart, skulle sluta 3 egentligen
Men jag var tvungen att sitta kvar till 4 av en anledning.
Men aa.. Sen åkte jag hem
Och när jag kom hem så red jag :)
Just nu under denna veckan, så tar jag hand om en islandshäst, Edda, för hennes ägare har åkt iväg till fjällen. Och då hade jag lovat att jag skulle rida henne under denna veckan.
Och idag så var det bara träning i paddocken :)
.
Sen så käkade jag, och nu sitter jag här, o ska plugga lite engelska.
Studiedag imorgon också!
Ska försöka sova läääänge, plugga lite, ut o rida. Sen får jag se vad jag kan hitta på!
Meeeen ja.
Ha de!
.
sen också, en låt!
Disney Movie Orchestra – God Help The Outcast - Hunchback Of Notre Dame
Den kanske är lite seg, men jag tycker texten är grymt vacker.
Låten är från filmen "Ringaren i Notre Dame"
En utav de finaste filmerna jag har sett.
"Still I see your face and wonder, were you once an outcast too?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0