Moppekort - Check!

Blev en riktigt fullpackad dag idag!

Först på morgonen så åkte jag till mölndal för att göra moppeprov!
Klarade det! Så jag har varit världens lyckligaste tjej idag! ^^
Sen så åkte jag hem till Std, åkte till skolan och var där i några timmar tills vi slutade.
Sen träffade jag Julia på stationen och vi åkte ner till Gbg som planerat!
Fick köpt ett par svarta jeans och ett par örhängen, och imorgon blir det ner till Gbg igen för att hämta jeansen på JC! Har lämnat dom där för att dom skulle klippas av för dom var för långa..

Sen när jag kom hem så åkte jag och familjen till Harrys och firade att jag har tagit moppekort! ^^
Och sen kom jag hem vid tio tiden.
Men nu ska jag sova!
Its a day tomorrow!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0