Lördag!

Haft en jättemysig tjej kväll med Julia.
Hos sov här från igår och till idag.
Sen åkte hon hem, o då stack jag ut och sprang lite.
Ska försöka ut o röra på mig så mycket som möjligt nu, innan det blir sådär svinkallt ute så att man inte ens kan ta ett steg utanför dörren utan att förvandlas till isbit.
.
Meeen, nu ska jag gå o baka en kladdkaka och sen sätta mig och kolla på American Pie!
And that will be my calm saturday!
Det är rätt skönt att vara ensam och så ibland.
Meeeen.
Bye bye!
.
(btw, jag har inte uppdaterat så mycket det senaste pga tidsbrist, orkbrist och surande)
.

bilden tagen från förra helgen.
Efterbliven, jag vet. But that's how I am ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0