Härlig dag!

Idag så har det faktiskt varit en riktigt härlig dag!
Hade långdag idag, så efter skolan så gick jag o Rikky till Willys och köpte Powerking och sen satte vi oss vid ICA och typ kollade på bilar som åkte förbi, och snackade massor medans vi väntade på att mamma skulle komma och hämta upp oss och sen skjutsa Rikky till Ekenäs.
.
Sen när jag kom hem så käkade jag, sen så sa mamma att jag kunde hjälpa henne genom att ju ut o mocka lite i stallet. Sen efter det så stack jag ut o sprang en 45 minuter typ..
Kom sen hem igen, duschade och pluggade lite.
Och nu ska jag sluta plugga för kvällen
Lägga mig och kolla på Shrek 4 och sen sova.
Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0