13 oktober!

Idag har det la varit en rätt så bra dag.
Hade spanska prov, och det gick bättre än vad jag trodde.
Pluggade knappt något alls igår, för jag verkligen ORKADE INTE.
blablabla
Försov mig också imorse, great!
Gjorde mig iordning på 10 minuter (dvs klädde på mig, borsta håret, tänderna, packa väskan.)
Asfint väder idag!
Typ inte ett moln på himlen!
Fast det är förjävla kallt endå..
Men, ska ut o springa nu!
Är en dutti tjej!
Haha, nämen, jag ska försöka vara ute så mycket som möjligt nu när inte snön är här..
Längtar verkligen inte tills snön kommer hit alltså.. Kommer gå ner i min vinter-depprission då, inte bra inte bra...
WELL WELL
Slut på onödig information!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0