Save 'em for a time, when you really gonna need 'em

Hellu
Shu
Mu
U
.
Julia åkte hem för en stund sen. Hon sov över här från igår till idag.
Igår så hade vi skräckfilmsmaraton.
Såg Cry Wolf, The Thing och Quarantine.
Den läskigaste av dom, var definitivt Quarantine!
Kunde knappt sova efter den filmen, fyfan i helvete vad äcklig..
Efter det så kollade vi på Lejonkungen för att lugna ner oss, och sen så somnade vi, eller i alla fall Julia.. Jag var så jävla rädd att jag knappt somnade.. Hehe..
.
Och idag, så får jag se lite vad som händer.. Blir kanske bara en slapp dag hemma.
WELL
Hejdå!
.
Och btw! Igår klippte jag och färgade jag mitt hår också!
Gjorde lite ljusbruna slingor i håret, fick inte färga blonda slingor, för det skulle slita på håret som fan.
Och så var jag tvungen att klippa typ 3 cm eller nåt, för att håret var så slitet.
Men jag är riktigt nöjd faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0