I skolan.. 10 November

Sitter in da school.
Slutar sent idag, så jag måste sitta o vänta på min buss i 45 minuter..
Men förhoppningsvis så träffar jag Julia idag, får seee..
.
När jag kommer hem så ska jag nog plugga mest, och spela gitarr.
Känner att jag redan börjar ligga efter.
- Matte
- SO
- Svenska
- Bild (redovisning)
I've got some things to do...
Aja, skriver när jag har kommit hem
Bye
.
Mina droger just nu -
Dead by April – Calling
AiluCrash – Top Of The World
Evanescence – What You Want
Avenged Sevenfold – Afterlife

Kommentarer
Postat av: jossan

OMG! hur lyckades du med det där?! du har skrivit vad som händer den 10 nov när det är den 9??? synsk?! :o

2011-11-09 @ 17:25:44
Postat av: Liza

Jajamen! Jag är synsk :3

Du behöver inte heller skriva med så många frågetecken och utropstecken, trodde du kände mig och visste att jag var synsk...

2011-11-09 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0